Milyen fizetési módok vannak? >>
Mennyibe kerül a kiszállítás? >>
Mikor kapom meg a csomagomat? >>
Illatok mini kiszerelésben, hogy kipróbálhasd! >>
Hogyan használhatom a termékeket?
Meglepetés és választható ajándék minden rendeléshez! >>
Hogyan kaphatok kedvezményt a vásárlásaimhoz? >>
Milyen fizetési módok vannak?
A vásárlás összegének kiegyenlítése utánvéttel, bankkártyával vagy Barion fizetéssel és banki előre utalással lehetséges.
1. Utánvétes fizetés esetén a csomag díját (termékek ára, szállítási díj, utánvét kezelési díj) az átvételkor fizeted készpénzben vagy bankkártyával a futárnak.
2. Bankkártyával vagy Barion egyenleggel való fizetés, mely gyors és egyszerű fizetési megoldás.
Részletes info a Barion egyenlegről >>>
3. Banki előre utalás esetén a fizetendő összeget előre át kell utalnod az K&H Banknál vezetett számlaszámunkra.
Az átutaláshoz szükséges adatok:
Cég neve: Floret Illatműhely Kft.
Bankszámla szám: 10403909-50526785-84651004
Megjegyzésbe a rendelés számot kerjük feltüntetni
Mennyibe kerül a kiszállítás?
Vásárlási összeg |
Házhoz szállítás GLS futárral |
GLS CsomagPontba szállítás |
0-17.999 Ft |
1690 Ft |
1690 Ft |
18.000 Ft felett |
INGYENES |
INGYENES |
Utánvétes fizetésnél + 490 Ft utánvét kezelési díjat szükséges fizetned a fenti díjakhoz.
Bankkártyás vagy Barion fizetésnél, és banki előre utalásnál semmilyen plusz költséged nincsen! Így azt javaslom, hogy lehetőleg ebből a három fizetési módból válassz!
Szállítás Magyar Posta Zrt. MPL futárszolgálattal
A Magyar Posta Zrt. nem szerződött partnerünk. A csomagok postán történő feladása miatt 6-8 munkanapot is igénybe vehet a rendelések teljesítése.
Ezenkívül többletköltséggel jár feladásuk, így ennél a szállításnál + 2500 Ft adminisztrációs költséget számítunk fel.
Erre a szállításra megrendelést csak banki előreutalásos és bankkártyás fizetési móddal fogadunk el.
A szállítás díja MPL futárszolgálattal összeghatártól függetlenül háznál történő kézbesítés esetén 1990 Ft. Így a teljes költsége ennek a szállításnak: 4490 Ft.
Mikor kapom meg a csomagomat?
Minden termékünk raktáron van, így gyorsan nálad lehet a kiválasztott termék, amennyiben a GLS futárszolgálattal való szállítást választod.
Utánvétes fizetési mód választása esetén, 1-2 munkanapon belül kézhez kaphatod a rendelt terméket. Azonban ha csütörtök 12 óra után adod le rendelésedet, akkor csak kedden várhatod a futárt. Ennek az az oka, hogy pénteken csak sürgős esetben adunk fel csomagokat. Amennyiben sürgősen szeretnéd, mindenképp írd be a rendelésnél a megjegyzésbe.
Ha banki előrefizetést választottál, az összeg bankszámlára megérkezését követően 1- 2 munkanapon belül kézbesítjük a csomagodat.
Bankkártya vagy Barion fizetés esetén a lehető leggyorsabban kaphatod meg a rendelésedet. A sikeres fizetés pillanatában értesítőt kapunk, így azonnal elkezdjük a rendelésed feldolgozását. Így a rendeléstől számítva 1 maximum 2 munkanapon belül kézhez kapod a csomagodat a GLS futárral.
Azonban nagyobb kampányok és ünnepek idején a rendelések feldolgozása több időt is igénybe vehet.
Mikor érkezik a futár?
A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi .
A kézbesítés reggelén SMS üzenetben kapsz infót a futár várható érkezéséről. Ha ebben az időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadnod.
A futár kétszeri kézbesítést kísérel meg. Van lehetőséged arra is, hogy a futárral időpontot egyeztess. A futárnak a mobil számát szintén az SMS-ben fogod megtalálni.
Ha esetleg még sincs meg az SMS, a GLS futárszolgálat központi telefonszáma: 06/1 802-0265 .
A csomagod felől legegyszerűbben a fuvarlevélszám alapján érdeklődhetsz, melyet e-mailben mi is elküldünk a feladás napján.
Termékeink saját raktárunkban elérhetőek, ezért a rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik. Amennyiben valamely termékünk mégis váratlanul kifogyott, abban az esetben azonnal értesítünk.
100% Garancia
Minden termékünkre allergia garanciát vállalunk a vásárlástól számított 60 napig. Ezt azt jelenti, hogy ha megfelelő körültekintéssel használtad a terméket (tehát figyelembe vetted a használati utasításokat), és mégis allergiás reakciót (bőrpírt és viszketést) tapasztaltál, akkor 100%-os pénz visszafizetési garanciánk következtében nem ér Téged veszteség.
Amennyiben felmerül ez a probléma a vásárlástól számított 60 napon belül, akkor a vásárlás helyén jelezd a problémát. A termék értékét (a szállítási díj nem tartozik bele) levásárolhatod, vagy visszakérheted teljes árát. Ha termékünket webáruházunkban vásároltad, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot (e-mail cím szükséges), ha egy viszonteladónknál vásároltad, akkor a garanciát csak abban üzletben érvényesítheted. Minden esetben a problémát okozó termék maradványait kérjük juttasd vissza ahol megvásároltad. A visszaküldött termék szállítási díja a vevőt terheli minden esetben.
Illatok mini kiszerelésben, hogy kipróbálhasd!
Próbáltuk a lehető legjobban szemléltetni a termékeket, hogy miért jók Neked, de sajnos az illatát nem tudjuk megmutatni a neten! Így azt találtuk ki, hogy legtöbb termékünket mini kiszerelésben is felkínáljuk. Az illóolaj keverékeket, az attarokat és a különleges abszolút olajokat 0,5 ml-s fiolákban is megrendelheted, és minimális kockázattal kipróbálhatod.
Hogyan használhatom a termékeket?
Több termékünk annyira új még a magyar piacon, hogy kétségtelenül felmerülhet benned a kérdés, hogy hogyan kell ezt használnod.
Több helyen is próbálunk segíteni Neked, hogy a lehető legjobban kihasználd a termékek pozitív hatásait:
- Használati tippeket találhatsz webáruházban, a termékek oldalán a részletes leírásban.
- A blog bejegyzésekben rendszeresen teszünk fel cikkeket, és videókat. Ezekből sok ötletet meríthetsz, így kérlek rendszeresen nézz be az Illatműhelybe!
- Facebook oldalunkon is érdemes nézelődnöd rendszeresen, mert ott is rengeteg tippet olvashatsz.
- Amikor megveszel egy terméket, a termék dobozában is találsz majd egy használati utasítást.
- Arra szeretnénk kérni Téged is, hogy ha már kipróbáltál egy terméket, akkor ne tartsd meg magadnak a titkot, hogy milyen módon segített Neked, hanem oszd meg mindenki mással is. Ezt megteheted az adott termék oldalán a webáruházban a véleményekre kattintva. De szívesen várunk bárminemű tapasztalatot a facebook oldalunkon is.
Meglepetés ajándék minden rendeléshez!
Te is szereted a kellemes meglepetéseket? Minden rendelésedben elrejtünk egy ajándékot a számodra, hogy teljes legyen az örömöd, amikor kibontod a csomagot.
Ezenkívül minden rendeléshez Te magad is választhatsz egy +ajándékot 11000 Ft vásárlási összeg felett. Figyeld a Kosár oldalon!
Hogyan kaphatok kedvezményt a vásárlásaimhoz?
Kidolgoztunk egy olyan törzsvásárlói rendszert, mely jelentős kedvezményt ad Neked az előző vásárlásaidat alapul véve. Ez egy igazságos és egyszerű rendszer.
Fontos! Rendeléseidet a felhasználói fiókodba belépve add le, mert a hűségpont- illetve a törzsvásárlói rendszer csak ebben az esetben működik!
Amennyiben legalább kétszer vásároltál már nálunk, és a rendeléseid összértéke elérte a 20.000 Ft-ot azonnal tagja leszel az Illatműhely Törzsvásárlói Klubnak. Ennek a két feltételnek nincs időkorlátja, azaz bármikor elérheted. Akár egy hónap alatt, vagy egy év alatt is elérheted.
A törzsvásárlói klub tagjaként hűségpontokat írunk jóvá a rendeléseid után. Amíg nem vagy tagja a klubnak addig nincs hűségpont. Csak miután a törzsvásárlói klub tagja lettél!
Minden 100 Ft összegű vásárlásod után 1 pontot írunk jóvá Neked, amennyiben már tagja vagy az Illatműhely Törzsvásárlói Klubnak. Tehát, ha 6000 Ft összegben vásárolsz, akkor 60 pont üti a markodat. Az akciós termékek után, illetve a szállítási költség után nem jár hűségpont.
Mennyit érnek a hűségpontok?
1 hűségpont a beváltásnál 8 Ft-ot ér a Floret Illatműhely webáruházban!
Egy kis matek: Tehát, mint a fenti példában 6000 Ft összegben vásárolsz. Ekkor 60 hűségpontot írunk jóvá Neked. A következő vásárlásodnál ezt a 60 pontot, 60 x 8 = 480 Ft kedvezményre válthatod!
Százalékban kifejezve ez 8% kedvezményt jelent!