A weboldalon a  felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat (sütiket) alkalmazunk. Honlapunk használatával tájékoztatásunkat tudomásul veszed. Adatkezelési tájékoztató >>>
Termékek Menü
Ingyenes szállítás
14.000 Ft felett

Gyakori kérdések

 

Milyen fizetési módok vannak? >>

Mennyibe kerül a kiszállítás? >>

Mikor kapom meg a csomagomat? >>

Mikor érkezik a futár? >>

100% Garancia >>

Illatok mini kiszerelésben, hogy kipróbálhasd! >>

Hogyan használhatom a termékeket?

Meglepetés és választható ajándék minden rendeléshez! >>

Hogyan kaphatok kedvezményt a vásárlásaimhoz? >>

 

 

 

 

Milyen fizetési módok vannak?

A vásárlás összegének kiegyenlítése utánvéttel, bankkártyával vagy Barion fizetéssel és banki előre utalással  lehetséges.  

1. Utánvétes fizetés esetén a csomag díját (termékek ára, szállítási díj, utánvét kezelési díj) az átvételkor fizeted készpénzben a futárnak.

2. Bankkártyával vagy Barion egyenleggel való fizetés, mely gyors és egyszerű fizetési megoldás.

     Részletes info a Barion egyenlegről >>>

3. Banki előre utalás esetén a fizetendő összeget előre át kell utalnod az K&H Banknál vezetett számlaszámunkra. 

Az átutaláshoz szükséges adatok: 
Cég neve: Floret Illatműhely Kft. 
Bankszámla szám: 10403909-50526785-84651004
Megjegyzésbe a rendelés számot kerjük feltüntetni


 

 

 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Vásárlási összeg

Házhoz szállítás GLS futárral

GLS CsomagPontba szállítás
0-9.999 Ft

990 Ft

790 Ft
10.000-13.999 Ft 590 Ft 590 Ft
14.000 Ft felett 

 INGYENES

INGYENES

 

Utánvétes fizetésnél +290 Ft utánvét kezelési díjat szükséges fizetned a fenti díjakhoz. 
Bankkártyás vagy Barion fizetésnél, és banki előre utalásnál semmilyen plusz költséged nincsen! Így azt javaslom, hogy lehetőleg ebből a három fizetési módból válassz!

 

 

Mikor kapom meg a csomagomat?

Minden termékünk raktáron van, így gyorsan nálad lehet a kiválasztott termék.
Amennyiben utánvétes fizetési módot választottál, 1-2 munkanapon belül kézhez kaphatod a rendelt terméket. Azonban ha csütörtök 12 óra után adod le rendelésedet, akkor csak kedden várhatod a futárt. Ennek az az oka, hogy pénteken csak sürgős esetben adunk fel csomagokat. Amennyiben sürgősen szeretnéd, mindenképp írd be a rendelésnél a megjegyzésbe.

Ha banki előrefizetést választottál, az összeg bankszámlára megérkezését követően 1- 2 munkanapon belül kézbesítjük a csomagodat.

Bankkártya vagy Barion fizetés esetén a lehető leggyorsabban kaphatod meg a rendelésedet. A sikeres fizetés pillanatában értesítőt kapunk, így azonnal elkezdjük a rendelésed feldolgozását. Így a rendeléstől számítva 1 maximum 2 munkanapon belül kézhez kapod a csomagodat.

Azonban nagyobb kampányok és ünnepek idején a rendelések feldolgozása több időt is igénybe vehet.

 

 

Mikor érkezik a futár?

A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi .
A kézbesítés reggelén SMS üzenetben kapsz infót a futár várható érkezéséről. Ha ebben az időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadnod.
A futár kétszeri kézbesítést kísérel meg. Van lehetőséged arra is, hogy a futárral időpontot egyeztess. A futárnak a mobil számát szintén az SMS-ben fogod megtalálni.
Ha esetleg még sincs meg az SMS, a GLS futárszolgálat központi telefonszáma: 06/1 802-0265 .
A csomagod felől legegyszerűbben a fuvarlevélszám alapján érdeklődhetsz, melyet e-mailben mi is elküldünk a feladás napján.

Termékeink saját raktárunkban elérhetőek, ezért a rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik. Amennyiben valamely termékünk mégis váratlanul kifogyott, abban az esetben azonnal értesítünk. 

 

 

100% Garancia

Minden termékünkre allergia garanciát vállalunk a vásárlástól számított 60 napig. Ezt azt jelenti, hogy ha megfelelő körültekintéssel használtad a terméket (tehát figyelembe vetted a használati utasításokat), és mégis allergiás reakciót (bőrpírt és viszketést) tapasztaltál, akkor 100%-os pénz visszafizetési garanciánk következtében nem ér Téged veszteség.

Amennyiben felmerül ez a probléma a vásárlástól számított 60 napon belül, akkor a vásárlás helyén jelezd a problémát. A termék értékét (a szállítási díj nem tartozik bele) levásárolhatod, vagy visszakérheted teljes árát.  Ha termékünket webáruházunkban vásároltad, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot (e-mail cím szükséges), ha egy viszonteladónknál vásároltad, akkor a garanciát csak abban üzletben érvényesítheted. Minden esetben a problémát okozó termék maradványait kérjük juttasd vissza ahol megvásároltad. A visszaküldött termék szállítási díja a vevőt terheli minden esetben.

 

 

Illatok mini kiszerelésben, hogy kipróbálhasd!

Próbáltuk a lehető legjobban szemléltetni a termékeket, hogy miért jók Neked, de sajnos az illatát nem tudjuk megmutatni a neten! Így azt találtuk ki, hogy legtöbb termékünket mini kiszerelésben is felkínáljuk. Az illóolaj keverékeket, az attarokat és a különleges abszolút olajokat 0,5 ml-s fiolákban is megrendelheted, és minimális kockázattal kipróbálhatod. 

 

 

 

Hogyan használhatom a termékeket?

Több termékünk annyira új még a magyar piacon, hogy kétségtelenül felmerülhet benned a kérdés, hogy hogyan kell ezt használnod.

Több helyen is próbálunk segíteni Neked, hogy a lehető legjobban kihasználd a termékek pozitív hatásait:

  • Használati tippeket találhatsz webáruházban, a termékek oldalán a részletes leírásban.
  • A blog bejegyzésekben rendszeresen teszünk fel cikkeket, és videókat. Ezekből sok ötletet meríthetsz, így kérlek rendszeresen nézz be az Illatműhelybe!
  • Facebook oldalunkon is érdemes nézelődnöd rendszeresen, mert ott is rengeteg tippet olvashatsz.
  • Amikor megveszel egy terméket, a termék dobozában is találsz majd egy használati utasítást.
  • Arra szeretnénk kérni Téged is, hogy ha már kipróbáltál egy terméket, akkor ne tartsd meg magadnak a titkot, hogy milyen módon segített Neked, hanem oszd meg mindenki mással is. Ezt megteheted az adott termék oldalán a webáruházban a véleményekre kattintva. De szívesen várunk bárminemű tapasztalatot a facebook oldalunkon is.

 

 

 

Meglepetés ajándék minden rendeléshez!

Te is szereted a kellemes meglepetéseket? Minden rendelésedben elrejtünk egy ajándékot a számodra, hogy teljes legyen az örömöd, amikor kibontod a csomagot.

Ezenkívül minden rendeléshez Te magad is választhatsz egy +ajándékot 11000 Ft vásárlási összeg felett. Figyeld a Kosár oldalon!

 

 

 

 

Hogyan kaphatok kedvezményt a vásárlásaimhoz?

Kidolgoztunk egy olyan törzsvásárlói rendszert, mely jelentős kedvezményt ad Neked az előző vásárlásaidat alapul véve. Ez egy igazságos és egyszerű rendszer. 
Fontos! Rendeléseidet a felhasználói fiókodba belépve add le, mert a hűségpont- illetve a törzsvásárlói rendszer csak ebben az esetben működik

Amennyiben legalább kétszer vásároltál már nálunk, és a rendeléseid összértéke elérte a 20.000 Ft-ot azonnal tagja leszel az Illatműhely Törzsvásárlói Klubnak. Ennek a két feltételnek nincs időkorlátja, azaz bármikor elérheted. Akár egy hónap alatt, vagy egy év alatt is elérheted.

A törzsvásárlói klub tagjaként hűségpontokat írunk jóvá a rendeléseid után. Amíg nem vagy tagja a klubnak addig nincs hűségpont. Csak miután a törzsvásárlói klub tagja lettél!

Minden 100 Ft összegű vásárlásod után 1 pontot írunk jóvá Neked, amennyiben már tagja vagy az Illatműhely Törzsvásárlói Klubnak. Tehát, ha 6000 Ft összegben vásárolsz, akkor 60 pont üti a markodat. Az akciós termékek után, illetve a szállítási költség után nem jár hűségpont.

Mennyit érnek a hűségpontok?

hűségpont a beváltásnál 8 Ft-ot ér a Floret Illatműhely webáruházban!

Egy kis matek: Tehát, mint a fenti példában 6000 Ft összegben vásárolsz. Ekkor 60 hűségpontot írunk jóvá Neked. A következő vásárlásodnál ezt a 60 pontot, 60 x 8 = 480 Ft kedvezményre válthatod!
Százalékban kifejezve ez 8% kedvezményt jelent!