A weboldalon a  felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat (sütiket) alkalmazunk. Honlapunk használatával tájékoztatásunkat tudomásul veszed. Adatkezelési tájékoztató >>>
Termékek Menü
Ingyenes szállítás
10.000 Ft felett

Gyakori kérdések

 

Milyen fizetési módok vannak? >>

Mennyibe kerül a kiszállítás? >>

Mikor kapom meg a csomagomat? >>

Mikor érkezik a futár? >>

100% Garancia >>

Illatok mini kiszerelésben, hogy kipróbálhasd! >>

Hogyan használhatom a termékeket?

Meglepetés és választható ajándék minden rendeléshez! >>

 

 

Milyen fizetési módok vannak?

A vásárlás összegének kiegyenlítése utánvéttel, bankkártyával vagy Barion fizetéssel és banki előre utalással  lehetséges.  

1. Utánvétes fizetés esetén a csomag díját (termékek ára, szállítási díj, utánvét kezelési díj) az átvételkor fizeted készpénzben a futárnak.

2. Bankkártyával vagy Barion egyenleggel való fizetés, mely gyors és egyszerű fizetési megoldás.

    Részletes info a Barion egyenlegről >>>

3. Banki előre utalás esetén a fizetendő összeget előre át kell utalnod az K&H Banknál vezetett számlaszámunkra. 

Az átutaláshoz szükséges adatok: 
Cég neve: Floret Illatműhely Kft. 
Bankszámla szám: 10403909-50526785-84651004
Megjegyzésbe a rendelés számot kerjük feltüntetni


 

 

 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Vásárlási összeg

Házhoz szállítás GLS futárral

GLS CsomagPontba szállítás
0-9.999 Ft

990 Ft

690 Ft
10.000 Ft felett 

 INGYENES

INGYENES

 

Utánvétes fizetésnél +190 Ft utánvét kezelési díjat szükséges fizetned a fenti díjakhoz. 
Bankkártyás vagy Barion fizetésnél, és banki előre utalásnál semmilyen plusz költséged nincsen! Így azt javaslom, hogy lehetőleg ebből a három fizetési módból válassz!

 

 

Mikor kapom meg a csomagomat?

Amennyiben utánvétes fizetési módot választottál, 2-3 munkanapon belül kézhez kaphatod a rendelt terméket. Azonban ha csütörtök 10 óra után adod le rendelésedet, akkor csak kedden várhatod a futárt. Ennek az az oka, hogy pénteken csak sürgős esetben adunk fel csomagokat. Amennyiben sürgősen szeretnéd, mindenképp írd be a rendelésnél a megjegyzésbe.

Ha banki előrefizetést választottál, az összeg bankszámlára megérkezését követően 1- 2 munkanapon belül kézbesítjük a csomagodat.

Bankkártya vagy Barion fizetés esetén a lehető leggyorsabban kaphatod meg a rendelésedet. A sikeres fizetés pillanatában értesítőt kapunk, így azonnal elkezdjük a rendelésed feldolgozását.
Így a rendeléstől számítva 1 maximum 2 munkanapon belül kézhez kapod a csomagodat.

 

 

Mikor érkezik a futár?

A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi .
A kézbesítés reggelén SMS üzenetben kapsz infót a futár várható érkezéséről. Ha ebben az időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadnod.
A futár kétszeri kézbesítést kísérel meg. Van lehetőséged arra is, hogy a futárral időpontot egyeztess. A futárnak a mobil számát szintén az SMS-ben fogod megtalálni.
Ha esetleg még sincs meg az SMS, a GLS futárszolgálat központi telefonszáma: 06/1 802-0265 .
A csomagod felől legegyszerűbben a fuvarlevélszám alapján érdeklődhetsz, melyet e-mailben mi is elküldünk a feladás napján.

Termékeink saját raktárunkban elérhetőek, ezért a rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik. Amennyiben valamely termékünk mégis váratlanul kifogyott, abban az esetben azonnal értesítünk. 

 

 

100% Garancia

Minden termékünkre allergia garanciát vállalunk a vásárlástól számított 60 napig. Ezt azt jelenti, hogy ha megfelelő körültekintéssel használtad a terméket (tehát figyelembe vetted a használati utasításokat), és mégis allergiás reakciót (bőrpirt és viszketést) tapasztaltál, akkor 100%-os pénzvisszafizetési garanciánk következtében nem ér Téged veszteség.

Amennyiben felmerül ez a probléma a vásárlástól számított 60 napon belül, akkor a vásárlás helyén jelezd a problémát. A termék értékét (a szállítási díj nem tartozik bele) levásárolhatod, vagy visszakérheted teljes árát.  Ha termékünket webáruházunkban vásároltad, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot (e-mail cím szükséges), ha egy viszonteladónknál vásároltad, akkor a garanciát csak abban üzletben érvényesítheted. Minden esetben a problémát okozó termék maradványait kérjük juttasd vissza ahol megvásároltad. A visszaküldött termék szállítási díja a vevőt terheli minden esetben.

 

 

Illatok mini kiszerelésben, hogy kipróbálhasd!

Próbáltuk a lehető legjobban szemléltetni a termékeket, hogy miért jók Neked, de sajnos az illatát nem tudjuk megmutatni a neten! Így azt találtuk ki, hogy legtöbb termékünket mini kiszerelésben is felkínáljuk. Az illóolaj keverékeket, az attarokat és a különleges abszolút olajokat 0,5 ml-s fiolákban is megrendelheted, és minimális kockázattal kipróbálhatod. 

 

 

 

Hogyan használhatom a termékeket?

Több termékünk annyira új még a magyar piacon, hogy kétségtelenül felmerülhet benned a kérdés, hogy hogyan kell ezt használnod.

Több helyen is próbálunk segíteni Neked, hogy a lehető legjobban kihasználd a termékek pozitív hatásait:

  • Használati tippeket találhatsz webáruházban, a termékek oldalán a részletes leírásban.
  • A blog bejegyzésekben rendszeresen teszünk fel cikkeket, és videókat. Ezekből sok ötletet meríthetsz, így kérlek rendszeresen nézz be az Illatműhelybe!
  • Facebook oldalunkon is érdemes nézelődnöd rendszeresen, mert ott is rengeteg tippet olvashatsz.
  • Amikor megveszel egy terméket, a termék dobozában is találsz majd egy használati utasítást.
  • Arra szeretnénk kérni Téged is, hogy ha már kipróbáltál egy terméket, akkor ne tartsd meg magadnak a titkot, hogy milyen módon segített Neked, hanem oszd meg mindenki mással is. Ezt megteheted az adott termék oldalán a webáruházban a véleményekre kattintva. De szívesen várunk bárminemű tapasztalatot a facebook oldalunkon is.

 

 

Meglepetés ajándék minden rendeléshez!

Te is szereted a kellemes meglepetéseket? Minden rendelésedben elrejtünk egy ajándékot a számodra, hogy teljes legyen az örömöd, amikor kibontod a csomagot.

Ezenkívül minden rendeléshez Te magad is választhatsz egy ajándékot. Figyeld a Kosár oldalon!